Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Torsdag!

Av Anna Wallin - 5 februari 2009 19:35

Jepp nu är det torsdag och snart helg. Och i helgen blir det bal för hela slanten. Ska på möte i morgon om vart balen ska hållas det ska bli jätte roligt.


Dagen idag började inte alls bra! Vaknade med ett ryck kl 07:45 och tänkte FAAAAAN. Hade så klart försovit mig och det är ínte likt mig att försova mig, slängde mig på telefonen och ringde min handledare eftersom jag i morse skulle ha gjorten ADL-bedömning. Men jag tror jag har världens bästa handledare som sa att det var okej och att hon hoppades på att hon inte körde slut på mig. Och jag kan ju berätta att det är lite tungt att kliva upp kl 5 varje dag. Som tur var så skulle jag bara göra min bedömning och sen åka tillbaka till Luleå för att ha seminarium om våra C-uppsatser. Så jag missade inte så mycket.  Och var ju som sagt på seminariet och kan nå vara så snäll och berätta för mig på ett enkelt och lätt förståligt sätt vad Grundad teori är????? För det tyckte min lärare att jag skulle kunna, och hoppsan jag har ju minne som en guldfisk, för inte kom jag ihåg vad det var. Vi skrev för ett tag sedan ett arbete om det och då visste jag nog var det var men idag var det som bort blåst!


Så såg min dag ut idag! Hoppas att du har haft en bättre!


 
 
Ingen bild

Lotta

9 februari 2009 21:50

Hallå på dig! Var balen skoj? Hittade du fina kläder att ha på dig. Skicka kort så jag får se.. =) Ja, snart åker jag. På söndag. har skaffat en resedagbok så du kan läsa. =) Hoppas allt går bra för dig med plugget. Börjat söka jobb än då? Finns jobb på gävle sjukhus... Det kan du väl söka kommer vi nära varann.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards