Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Anna Wallin - 11 februari 2009 17:20

Burrr vad kallt det ska vara! Har varit det i flera dagar nu och enligt vädret kommer det att fortsätta vara kallt ända fram till helgen. Tur att det bara är två dagar kvar till det är helg.  


Praktiken går iaf bra, känns lite konstigt att jag nästa vecka har havtidsbedömning. Fatta att jag har varit ute på praktik i 4 veckor redan, det är helt sjuukt. Känns som om jag nyss började. Och detta betyder att jag om två veckor ska byta plats och jag vill ju vara kvar för har ju äntligen börja kommit in i det och böja känna mig hemma. Och jag har ju inget dumt att säga om min handledare, för hon är helt underbar och lättsam att ha att göra med.  


Var på bal i helgen. Det var helt okej men det är inget jag kan tänka mig gå på flera gånger, men det kan ju bero på att jag hamnade med lite tråkiga eller tråkiga var de väl inte men jag hamnade så himla långt ifrån mina andra vänner som var där. Och sen var jag nog inte heller upplagd för att festa. Med det som hände var att vi åkte till brandstationen där vi fick en fördrink och träffa våran bordsherre, varav min bordsherre hade 2 töser till att hålla koll på. Sen åkte vi buss till Kronan eller vad det hette där vi åt middag, och fick titta på en massa gyckel. Vi i LFLH hade oxå ett gyckel och det lär de flesta komma ihåg, en av tjejerna skulle avsluta vårat gyckel med en eldshow och lyckades både tända eld på håret och släcka elden. Sen efter det så blev vi lastade på en ny buss och åkte till ställe nummer 3 där först var dans till storband och sen disco, och kvällen avlutades hemma hos Carin, Anna och Sofia på efterfest. Kom hem vi 5 tror jag, det är lite diffust vad tiden var. Söndag morgon vaknade jag kl 8 pigg som en lärka och tänkte kan jag aldrig få sova lääänge på helgerna.   


Ha kommit på att jag måste nog börja söka jobb nu, måste ju ha nånstans att ta vägen efter skolan. Är det nån som har en bra mall på hur en CV ska se ut så kan du jätte gärna få berätta för mig!


Ovido - Quiz & Flashcards