Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Anna Wallin - 15 februari 2009 16:40

Då var det söndag igen, men det känns inte som så. Har suttit och pluggat hela helgen, lördag C-uppsats med PiteEmma och idag själv med en delexamination.


Men jag har hunnit med en massa än då! Var på middag i fredag fast jag var alldeles för trött för det. Kom hem vi 12 somnade som en klubbad säl vaknade vid 5 och kom på att jag fick sova längre. Vaknade nästa gång kl 8:40 av att det knackade på dörren men jag öppnade inte för jag var ju inte påklädd så nu går jag bara och funderar på vem det var. Men det lär väl ha varit grannen som hade nå på hjärtat.


Sen skulle PiteEmma komma så jag var tvungen att kliva upp för att jaga dammråttorna med dammsugaren innan hon kom. Satt med c-uppsatten hela dagen och det börjar äntligen likna något:) Kvällen avslutades hos Vikkan med grönsaker, chips, dipp och melodifestivalen. Hem och somnade vaknade kl 5 i morse av att jag grinade och var förbannad på mamma och Ola. Har just pratat med mamma om det och fått veta att pappa mår bra trots mina drömmar!


Idag har jag åkt skidor, men fy vad jobbigt det var måste verkligen börja träna mer regelbundet, för förra vecka var inge bra vecka jag gjorde inte ett dugg, jag bara sov och var på praktiken! Denna veckan ska det bli bättring, förhoppningvis!


Ovido - Quiz & Flashcards