Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anna Wallin - 24 mars 2008 13:05

Guud vad skönt att påsken slut.. har aldrig förr haft en så lugn och TRÅKIG påsk som i år. Har inte gjort ett skit förutom att plugga och sovit, eller nu ljuger jag, har varit på påskmiddag, men det blev hemgång tidigt skulle plugga dagen efter. Nää jag är inte all bitter för att jag inte får vara i Glöte och mysa framför brasan med hela min familj och sen på dagarna åka skoter, pimpla och grilla korv... Nää inte ett dugg bitter:(


Sen har det inte varit nå bra väder så det gör inget att jag har varit inne hela dagarna, men det känns i dag måste träna eller nå har alldeles för mycke energi, jobbigt jobbgi.Det är väl bäst att man börjar träna inför tjejvasan nästa år!! Sen har jag och Emmelie kommit på att vi ska kunna springa 1 mil när vi slutar för iår. Så det är bara att ligga i med träningen. Ingen som vil springa tjejmilen eller nå i sommar med mig??



Ovido - Quiz & Flashcards