Alla inlägg den 6 mars 2008

..

Av Anna Wallin - 6 mars 2008 17:08

Nu har jag varit hemma i 5 dagar men det känns som om jag nyss kom hem.. och snart åker jag. Både tråkigt och roligt, tråkigt för att det känns som om jag inte varit hemma nå och inte hunnit med allt som jag vill göra. Men det ska bli grymt roligt att få åka tillbaka och träffa min älskade vänner igen!


Nu i veckan har hunnit med en hel del, jag har varit på 10 års kalas, träffat alla vänner, varit på dollas och handlat, tagit långa promenader med Liza, varit och rilla korv med Maria, bliit skrämd av renar förär det inte mdningen att de ska bli rädd om man kommer och går med en hund som skäller och inte springa emot en för att kolla lädet.


Har även varit och åkt slalom men min systerson Joel, han tyckte det var jätte roligt och tyckte att vi skulle göra om det, var mycke bättre än vad jag todde på att åka slalom, det var ju bara ca 10 år sen jag åkte senast. Nej nu ska jag kurera mig från min förkylning, funderar på att prova på Marias huskur med ingefära och vitlök som the!! Hmm hoppas det fungerar annars komer jag att gå runt och lukta.

Ovido - Quiz & Flashcards