Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Anna Wallin - 18 mars 2008 18:44

Nu var det längesen jag skrev men hinner inte med mig själv just nu!! Det är så jävla mycket att göra med tentor och allt som är nu!! Har en tenta  morgon har lite ångest över det men har pluggat på bra hoppas att det är tillräckligt bara. sen har jag en tenta nästa fredag och hoppas att jag inte tappar motivationen inför den... som tur är har jag redan börjat plugga på den och det är ganska intressant.


Annars händer det inte så mycket! Skulle vilja vara hemma i påsk men det går ju inte:( Men jag vill!!!!! Får väl kanske tröstäta lite godis... eller inte!


Nej nu ska jag i väg och träna, måste göra mig av med lite energi annars kommer jag inte att somna i natt, brukar bli för mycket att tänka på kvällen innan tenta.   

Ovido - Quiz & Flashcards