Alla inlägg den 17 december 2007

Av Anna Wallin - 17 december 2007 18:20

händer det saker...

Ska skriva tenta. Hoppas det går bra. Men det är som vanligt med rätt frågor kommer jag att spika tentan men med fel så kommer det att gå åt skogen. Arbetsfysiologin känns fortfarande BLÄÄ, medans den andra känns relativt okej


Sen ska jag städa hela lägenheten, vilket kommer att gå fort för det är ju inte så stort här. Sitter man i köket sitter man i sovrum, vardagsrum och datarum. Men men jag klagar inte!!


Sen ska jag packa, har redan tjuvstartat. Ska väl även försöka få ner några julklppar i väskan, så jag kommer inte att resa lätt denna gången. Men har nästan slagit rekord i att köpa små julklappar.


Sen så bär det av hemåt... FAN vad skönt har haft hemlängtan nu i ca 3 veckor det är ju inte direkt normal. Men det har varit lite segt nu på sistonde. Har haft för mycket att göra på skolan och inte slutar det för att man åker hem. Nej då ska lämna in en delexamination den 3 januari så jag måste sitta och skriva på den under hela julen.


Jag hoppas på att min pappa har fixat mina skidor så det bara är att sticka ut och åka när jag kommer hem.


Julkalendern i år ar ju riktigt bra!! så nu måste jag kolla på den!!




Ovido - Quiz & Flashcards