Alla inlägg den 15 december 2007

Av Anna Wallin - 15 december 2007 13:37

Det går inge bra att att plugga för mig!! kan inte koncentrera mig. Fattar inte ett skit av arbetsfysiologin... Vad är det man ska kunna?? Får ingen hjälp av studiehandledningen. Muskelfysiologin går däremot bättre och är mer intressant! Psykologin har jag bara läst lite på kanske ska börja med den i stället nu!!


Det är ju för jävla tråkigt att det är så mycke skidåkning på tv i dag, är nog därför man inte kan koncentrera sig riktigt. Det har ju gått bra för svenskarna oxå. Anja vann, Nike Bent körde ur. Nilsson kom 3 i skidskytte, Anna Hansson var ju inte heller så dålig  längd och snart är det Anna-Carins tur. Bäst jag läser lite så jag kan ta paus när hon åker.


ÅÅÅ vad jag är sugen på att åka längdsidor nu... Men har bara 3 dagar kvar tills jag åker hem och då lär det bli några turer om vädret tillåter. Måste försöka få upp mina skidor hit nu..  

Ovido - Quiz & Flashcards