Alla inlägg den 12 december 2007

Av Anna Wallin - 12 december 2007 15:17

Jag vill inte vara här uppe längre.. vill åka till storSveg... Inte för att jag vet vad jag ska göra där. Men jag känner att jag behöver komma hem till mamma och pappa för att få äta deras mat.


Alla åker hem nu och jag måste stanna kvar 5 dagar extra helt ensam...vilket inte är så roligt... kanske det är därför jag har hemlängtan oxå fast jag har ju längtat hem ända sen 1 dec ungefär..


Orkat inte plugga.. är så tråkigt... tror jag behöver vara ledig ett tag...Är så tråkigt att plugga på saker man har kuggat sig på redan en gång för man får ju inget bättre självförroende


Fortfarande ont i hälen ar upptäckt att nä jag går så supinerar jag foten och om jag försöker pronera den gör det ont... inte bra alls. Kanske ska kolla upp min häl, eller???


Alltså allt är bara skit i dag.. blir nog en tidig kväll i kväll och får hoppas på att jag vaknar på en bättre sida i morgon....

Ovido - Quiz & Flashcards