Alla inlägg den 28 april 2009

Av Anna Wallin - 28 april 2009 14:59

Är jätte stressad, fattar inte hur jag ska hinna med allt som ska göras nu framöver. Mitt liv fram till min avslutning kommer att se ut som följande:


Vecka 19-20:

Börjar praktiken vilket betyder att jag ska kiva upp i ottan åka till Boden för att vara där kl 8 sen kommer jag att arbeta till kl 17 måndag till fredag. Detta kan eventuellt ändras lite beroende om jag få några timma till mitt kvalitets arbete eller inte. Plus att jag ska skriva på c-uppsatsen med Emma på kvällar och helger


Vecka 21:

Praktik, c-uppsats med Emma samt Islossingen men det ska jag unna mig nå roligt måste jag ju få göra.


Vecka 22:

C-uppsatsen ska vara klar och inlämnad samt att vi ska hålla ett personalmöta på praktikplatsen för att förklara vilka fynd vi har hittat gällande kvalitetsarbete inom arbetsterapi och hur det kan användas i deras verksamhet samt att vi ska sammanställa detta till två skrftliga inlämningsuppgifter och börja förbereda opponeringen på en C-uppsats.


Vecka 23:

Avslutningsvecka. Måndag seminarium angående de två inlämningsuppgifterna, tisdag och onsdag förberedelser för opponent och respondent på c-uppsats samt att på onsdag kväll ska vi i klassen äta middagen tillsammans, torsdag är det avslutning med klassen och lärare samt bildterapi. På lördagen kommer mamma och pappa och hämtar mig.


Jag vet inte riktigt när jag innan torsdagen den 4 juni på eftermiddagen har tid att börja flyttstäda.




Ovido - Quiz & Flashcards