Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anna Wallin - 21 april 2009 17:32

Nu kommer uppdateringen.

Påsken har varit helt underbar,  har som sagt solat en massa och grillat korv, kört lite skoter, fiskat i två dag men det var för dåliga isar för att fiska nå mera det var bara dubbel isar överallt som man det gick inte att gå normalt utan att åka igenom.


Åkte hem från Fjöset på torsdagen. Fredag vaknade jag k 8 på morgonen och mamma som trodde att jag skulle sova längre så att hon skulle få ge mig kaffe och skön sång på sängen men icke. Det ringdes en massa på telefornen, fick en massa gratulationer på sms och facebook. Tack så jätte mycket!! Så nu är jag en kvart till hundra och det känns helt okej. Åt middag med familjen eller iaf delar av den. Det var en som redan hade åkt hem till Sandviken och sen var det en som hade försvunnit till Östersund. Töserna kom och åt tårta. Sen avslutades kvällen med att jag, mamma och pappa åt räkor och vitlöksbröd.


Lördagen så var det lustfest (som det heter med ett finare ord) hos Maria.


Igår kom jag tillbaka till Luleå och det var bara att bege sig ner på skolan på engång för att skriva på C-uppsatsen. Idag har vi suttit och räknat statistik så nu är det bara att skriva resultat delen och sen diskussionen.  Vill ha klart C-uppsatsen nu orkar inte mer.


Annars så har jag fått problem att sova på nätterna, vaknar av att jag har panik för att jag inte vet vart jag kommer att hamna eller var jag får jobb eller nå! Inte bra men det kommer väl att lösa sig men det hade varit skönt att veta att man har ett jobb som väntar på en när man är klar.


Längtar redan tillbaka hit


Ovido - Quiz & Flashcards