Alla inlägg den 5 december 2008

Av Anna Wallin - 5 december 2008 17:25

Jag vill åka hem nu och åka en massa skidor, är sjuk sugen på det nu! Det är nästan så att jag hoppas att jag och Ola inte kan åka på fredagmorgonen till Sandviken så att jag kan få ut och åka en tur skidor under dagen, men kan han åka på morgonen så är det ju klar vi åker då!


Annars inget nytt. Ska till Vikkan, Doppan och Folke i kväll och titta på Idol och i morgon bär det av till Piteå. Där jag ska få god mat, trevligt sällskap och kolla in Piteå by night:) Vi ska på Adam Tensta det kan ju bli kul!


Nä nu ska jag drick lite glögg och sen börja traska till Vikkan.


6 dagar kvar till jag åker hem:) Nu är det nära alltså!


Har föresten idag fått reda på att det vi vill skriva C-uppsats om verkar gå i lås, hur kul är inte det!


Ha det gött så länge!
// Anna

Ovido - Quiz & Flashcards