Alla inlägg den 3 december 2008

Av Anna Wallin - 3 december 2008 14:19

Kom på att jag glömde att berätta att det är sjukt, gatubelysingen släcks kl 10:30 och tänds vid ca 13:45 alltså jag lever i princip i ett mörker.

Av Anna Wallin - 3 december 2008 13:58

Vet inte vad som hände men jag verkar ha tappat stinget, var ju så duktig att blogga på slutet att förra månaden. Ja nu har iaf december kommit och det betyder att jag snart åker hem, om 8 dagar för att vara exakt men vem räknar:)  


Helgen var allt annat än lugn, lyckades med många bravader, ringde syster vara av att det var hennes sambo som svarade och jag var helt säker på att jag ringde Ragna, Hoppsan och förlåt för att jag störde nattsömnen. Vaknade på söndag och fick för mig att jag hade tappat kontokortet sprang runt här i lägenheten som en tok och letade kollade jackan, kläderna och skorna och över allt, tyckte jag iaf. Ringde och spärrade kortet, la mig i sängen och drog täcket över huvudet en stund. Efter att en stund tyckt synd och bannat mig satte jag mig i sängen och kollade på nattduksbordet och vad ligger där, joo mitt kontokort. Så nu har jag ett kontokort men kan inte röra pengarna, snacka om att jag är väldigt ekonomisk denna veckan! 


Har Campusvecka denna vecka så det är himla mycket att göra hela tiden, jag och piteEmma har nog oxå eventuellt fått ordning på vad vi ska skriva c-uppsatsen om, hoppas bara att det fungerar.  


Ovido - Quiz & Flashcards