Alla inlägg under april 2008

Av Anna Wallin - 4 april 2008 17:52

var jag bitter men nu börjar det ordna till sig!!!

Fick deklarationen. JIPPI!!!!!!!!!!!!! vilken rolig läsning.

Omtentan rättat. JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken roligt läsning.

Så nu är allt bra och jag är hur glad som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Anna Wallin - 4 april 2008 11:47

Är det nån som har hittat min motivation???

Jag har tappat den och skulle vilja ha den tillbaka. Det är inte roligt att göra ett nånting, Har tappat motivationen till att träna och att plugga! Skyller allt på vädret. Allt blir blött och man får ett stort gruvtag i hallen. Hatar den här delen av våren. Varför får jag inga vårkänslor i år?????

Jag har blivit en riktig BITTERFITTA!!!!!!!! Men det är ju bra att jag kan erkänna det.. då kanske det går över snart får man hoppas!


Ovido - Quiz & Flashcards