Alla inlägg den 11 april 2008

Av Anna Wallin - 11 april 2008 16:12

Japp då var det fredag igen! Ytterligare en vecka som har gott, och fort har det gått oxå. Har haft föreläsningar varje dag, vilket har varit jätte skönt för då får man lite rutin. Hade ju så mycket att skriva för ca 10 minuter sen men nu är det som bortblåst! Jag är ju som en guldfisk, minnet är bra men kort... Grattis Carin, Hoppas du får en bra kväll!  Att deklarera det är igen enkel match om man ska göra avdrag, men tror jag börjar få till det nu men man vet ju aldrig kanske har gjort helt fel inte vet jag! Måste ju föresten uppdatera lite hur det går med in träning inför att springa 1mil innan jag slutar inför sommaren. Det går ganska bra faktiskt, har dock bara sprungit en dag denna vecka men jag har varit på spinning 2 dagar redan och ska iväg imorgon oxå! jag vill ju inte ut och springa nu när det är så halt efter all snö som har kommit, vill ha snön nu!!!  Varför är det ingen som vill springa tjej milen med mig?? Har börjat fundera på att göra tjejklassikern, nån stackare som är sugen på att göra den med mig??? Kanske kan få med mig syster och göra den med mig:) Vad säger du om det snälla söta rara syster???? Föresten är jag särskrivningarnas drottning!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards