Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Tisdag!

Av Anna Wallin - 22 april 2008 10:57

Det gårför jävla dåligt åt mitt lag i dag!

Kom på igår att jag skulle gå ner på skolan för att börja med min individuella uppgift till vårdpedagogiken, hur bra tror ni att det gick? Inte alls kan jag säga....

Började med att leta böcker när jag kom ner på bibblo men de böckerna som jag behövde fanns såklart inte, nähe tänkte jag men då kolla jag om det finns senare utgåvor för så himmla stora förändringar brukar de ju inte göra men nähe det funkade inte heller. Efter det fick jag reda på att det var fel böcker jag letade efter så det var bara till att leta nya, men med min tur så fanns ju inte de heller. Kom då på att läraren har lovat att vi kan gå till henne och låna hennes och att det finns ett lite bibliotek där hon sitter och att det där finns böcker till detta ämne, traskar dit och tror ni läraren var där. Svar: NEJ. Gick till det lilla bibliotekt och känner på dörren oh den var ju så klart låst. Tänkte då att det kanske var läge att gå och prata med en annan lärare detta för jag har en uppgift som ej är godkännd och vill veta vad jag ska göra för att få godkännt. Men iaf gick dit och hennes rum var ju såklart tomt. Så nu sitter jag här bitter, vrång och tycker synd om mig själv! Varför är jag född med en nitlott i arslet????


Det enda roligt hittill idag är att jag har hämtat min tenta som jag gjorde, och den var jag helt grym på hade inte alls tappat så många poäng som jag trodde. En del hade jag ju till och med alla rätt på, grymt bra jobbar av mig!!!!


Roligt att det är en halv timme kvar till lunch och jag har inget att göra förutom att sitta här och blogga, alla andra e ju antingen hemma eller fullt upptagna med att plugga och ja då kan jag plugga nå! Nej för det känns lite konstigt att börja på en gruppuppgift själv när vi ska göra de i grupp. Och mina individuella kan jag ju inte heller börja med eftersom jag inte får ta i några böcker åt den ena och åt den andra saknar jag mitt klientfall!

 
 
janni

janni

3 maj 2008 17:25

Men Anna.. Varför sa du inte att du hade en blogg? Nu fick jag ju googla hela vägen hit.
Hoppas allt är bramed dig. =)
Kram Janni

http://readmyminds.blogspot.se

 
Ingen bild

Jennie

5 maj 2008 13:22

Hej min saknade vän! Har haft fullt upp hela helgen så jag har inte hunnit plinga ngt, tänkte hinna med det under dagen.
Finfint kort på dig !!! SAKNAR DIG !!!
PUSS PUSS PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards