Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

...

Av Anna Wallin - 10 oktober 2007 15:00

1. När gick du upp idag?
07:05

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor!

3. Senaste filmen du såg på bio
Det var väl nån barnfilm jag så med mina syskonbarn tror ja

4. Favorit-TV- program?
Grace Anatomy

5. Vad åt du till frukost?
Jos oc smörgås med ost och paprika

6. Vad är ditt andranamn?
Emilia

7. Din favoritmat?
Jag äter nästan allt och tycker det är gott men just nu vill jag ha fläsk löksås och potatisar

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever... blä

9. Favoritchips?
Svenska lantchips är bäst

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Hmm vet inte undra när jag köpte en cd senast.

11. Vilken bil kör du?
Mammas V70 eller pappas Subba 

12. Favoritmacka?
Ostmacka
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Hmm kommer inte på nån...

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mjukis byxor och en tjock tröja nu när det lider mot vintern.  

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Ingen aning men helst utomlands, har ju bara varit till norge och danmark.. har ju inte en flygit

16. Favoritklädmärke?
Spelar ingen roll vad det är för märke bara det är skön att ha på sig

17. Var vill du dra dig tillbaka?
När jag ska ta det lugnt åker jag till stugan... skulle behöva åka dit nu..

18. Favorittid på dagen?
Kl 10 på lördagmorgon me en god frukost och melodikrysset

19. Var är du född?
Östersunds BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Längdåkning så klart!!! och lite hockey

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?Har varit morgonmänniska men sen jag flytta har jag blivit nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Inte pedikyr iaf har så ful fötter
25. Vad ville du bli när du var liten?
Polis
26. Bästa barndomsminnet?
Att vi jätte många barn på kvarteret och vi lekte nästan varje kväll.27 Varit i Afrika ?
Nej

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej men plasfolie... hihi det var roligt:)

29. Varit med om en bilolycka?
Nej

30. Favoritdag i veckan?
Onsdag för då är det inte så inge kvar till helgen..

31. Favoritrestaurant?
Ja du PP kanske eller jag vet inte
32. Favoritblommor?
Mosippan... hur fin som helst

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Har ingen

35. Äger du en cykel?
Japp en limegrön så den är svår att tappa bort
36. Vem fick du senaste mailet från?Ginza..

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill inte ha nå kreditkort.. skulle bara sluta illa

38. Läggdags?
Hmm alt från 22 till 01 på vardagen.. helger kan det bli mycket senare
39. Senaste personen du delade en middag med?
En massa folk på en sittning i lördags

40. Vad lyssnar du till just nu?
Lars Winnerbäck41. Favoritfärg
Svart
42. Hur många tatueringar har du?
En på ankeln, funderar dock på att göra en till 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards