Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Anna Wallin - 29 oktober 2007 17:53

Japp då var jag tillbaka då!!


Har haft en bra vecka hemma. Snusat på Liza mest hela tiden, men har även hunnit med en massa annat. Var till Carro på tårtkalas på fredag, bjuden på middag hos Maria på Lördag, blev lite sent den kvällen. Plugga, leka och ut och kissa med Liza, bjöd på lunch och lekte med syskonbarnen måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Var även och spelade basket vilket jag inte har gjort på flera år och det var tok skoj. Följer jätte gärna med nästa gång jag kommer hem. Hoppade även med Jennie... jag har gjort en dammråtta det har inte du:)


På lördag var det glögg på ishallen oh en temamiddag hos Jennie. Hur roligt som helst.


Det är skönt att vara tebax för här kan jag plugga i lugnt och ro men även att få träffa pumorna igen. Men jag saknar alla er där hemma. Det är bara 7 veckor till jag kommer hem igen.


Ovido - Quiz & Flashcards