Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna Wallin - 11 januari 2009 17:33

Jaha då  det söndag igen och jag har varit här uppe i Luleå i 4 dagar. Under dessa dagar har jag börjat med en hemtenta i statistik och kommit på att jag tycker inte att det är nå roligt med statistik men vem vet jag kanske är lika duktig på statistik som jag är på sociologi. Har träffat Sandra,Malin,  Ragna och Vikkan. Har saknat er jätte mycket under min tid hemma:)


Har även varit för att köpa en slang till cykeln när jag väl kom dit var affären stängd så det var bara att vända och gå hem. Väl hemma kom jag på att jag kan ju åka in till stan för att köpa slangen och det gjorde jag. Fick för mig att det inte skulle vara så svårt att byta slang och det är det inte om man har gjort det nån gång, men det har ju inte jag. Så jag gjorde ett tappert försök. Tyckte att det gick bra men så började jag pumpa upp däcket jag har säker suttit och pumpat i 30 min men det händer inget, tror jag i min iver att få till slangen lyckades ha hål på den. Så nu är jag arg och vrång, tror nog att jag beöver hjälp av nån som kan detta men som tur är så öppnar cykelaffären på måndag så det blir bara att ta däcket och åka dit men svansen melan bena och be om hjälp.  


Med min tur så lär denna historien om mitt cykeldäck fortsätta ett tag till så uppdatering lär komma:)


Ovido - Quiz & Flashcards